wtorek, 18 października 2016

Nowości na półkach 10.2016

Postanowiłam się opanować. Przyszedł nowy rok akademicki, student taki jak ja musi miesięcznie przeznaczyć na czesne pewną kwotę, która w połączeniu z tym, ile wydawałam na makulaturę nie wróżyło dobrze lodówce ani szafie. Tak więc zaczęłam wydawać mądrze. Pomogły w tym promocje "3 za 2" w Empiku, niekończące się rabaty w Znaku, antykwariaty znalezione na Allegro, niezastąpione Bonito oraz ukochany zbieracz staroci Antykwariat na Tamce. Mój spryt się opłacił i udało mi się nie odmawiając sobie szczególnie kupna książek utrzymać stabilizację portfelowego budżetu. Brawo za przedsiębiorczość dla mnie i dla tych wszystkich cudnych sklepów za fantastyczne ceny!


Dla ciekawych gdzie poszczególne cuda udało mi się złowić i czym one właściwie są przedstawiam krótką listę (lecimy od dołu):
1. "Harry Potter. Magiczne stworzenia do kolorowania" (znak)
pierwsze świąteczne prezenty dla dzieciaków:
2. Tonny DiTerlizzi, Holly Black "Kroniki Spiderwick, księga pierwsza" (znak)
3. Tonny DiTerlizzi, Holly Black "Kroniki Spiderwick, księga druga" (znak)
4. Holly Web "Powrót do tajemniczego ogrodu" (znak)
5. Frances Hodgson Burnett "Tajemniczy ogród" (znak) 

i dalej moje skarby:
6. Małgorzata Musierowicz "Szósta Klepka" (antykwariat)
7. Małgorzata Musierowicz "Całuski Pani Darling" (antykwariat)
8. Małgorzata Musierowicz "Noelka" (antykwariat)
9. Małgorzata Musierowicz "Pupecja" (antykwariat)
10. Małgorzata Musierowicz "Córka Robrojka" (antykwariat)
11. Jacek Komuda "Hubal" (empik)
12. Andrzej Pilipiuk "Oko jelenia, Triumf lisa Reinicke" (empik)
13. Jarosław Grzędowicz "Pan Lodowego Ogrodu, tom 2" (empik)
14. Karolina Beylin "Opowieści warszawskie" (tamka)
15. Jan Parandowski "Mitologia" (tamka)
16. Susan Dennard "Prawdodziejka" (epikbox)
17. (po lewej) Stephan Tschudi Madsen "Art Nouveau" (tamka)
18. (po prawej) George R.R. Martin "Uczta dla wron, Cienie śmierci" (bonito)
19. (po prawej) George R.R. Martin "Uczta dla wron, Sieć spisków" (bonito)


I na tym koniec. Prawie dwie dyszki... a wygląda, że tak niewiele. Zabieram się więc za czytanie! Serwus!

2 komentarze:

  1. Widzę że udało Ci się upolować książki Pani Musierowicz :-).Czekam na ich recenzję, bo uwielbiam twoje recenzje książek z serii jeżycjady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiłe słowa! Wiele dla mnie znaczą :) staram się przynajmniej raz w miesiącu wrzucić recenzję którejś z książek pani Musierowicz :)

      Usuń